Finally. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Demi Baeten - WaarBenJij.nu Finally. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Demi Baeten - WaarBenJij.nu

Finally.

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg Demi

15 September 2014 | Australië, Sydney

Hehe, na een half jaar voorbereiden en drie dagen reizen zijn we eindelijk aan de andere kant van de wereld en kan het grote avontuur gaan beginnen.

De vluchten gingen snel maar toch ben ik wel even klaar met vliegen. Het was raar met de tijdsverschillen want je kreeg ontbijt terwijl het voor je gevoel nog 3 uur 's nachts was. Zo niet goed voor je eetpatroon haha, maar nu is die wel weer redelijk normaal.

Singapore was echt gaaf. We kwamen er om 3 uur smiddags aan, daar werden we opgehaald door een busje en naar het hotel gereden. Was een heerlijk luxe hotel, we sliepen met 3e op een kamer en hadden een eigen badkamer bij de kamer. Na het inchecken zijn we met zijn alle gaan zwemmen en daarna gaan eten met zijn alle. Ik met mijn geweldige lompigheid viel natuurlijk door de gladde stoepen door de regen. Haha was weer een ijsbreker. Na het eten zijn we op stap gegaan met zijn alle was echt heel gezellig. De volgende ochtend hadden we weer vroeg ontbijt en zijn we gaan zwemmen voor de stadstour begon. In 3.5uur stadstour hebben we heel singapore gezien zoals: chinatown, little india, skyline, flower gardens en een temple. Daarna werden we naar het vliegveld gebracht om eindelijk naar sydney te vliegen.

Zaterdag kwamen we dan eingelijk aan in Australie. We moesten door ellendig veel controles heen maar werden allemaal goedgekeurd. Nadat we twee uur op een busje hebben gewacht kwamen we eindelijk aan in het hostel.. Waar we nog drie uur moesten wachten om in te checken dus gingen we met zijn alle eten. Eenmaal ingecheckt was iedereen helemaal moe van de jetlag. Dus hebben we een rustig dagje gehouden en zijn savonds naar het beerpongen geweest om wakker te blijven. Gister (zondag) zijn we de stad gaan verkennen. Zijn naar het opera house geweest en naar de harbour bridge. We hebben over markten gelopen en lekker gegeten, savonds lekker rondgehangen in het hostel en toen konden we eindelijk weer gaan slapen. Heerlijk.

Vandaag hebben we de reis en werk orientatie gehad, wat ellendig lang duurde maar wel heel interessant was. Ik ga nu al van dit land houden. Niks maakt uit en alles komt vanzelf goed.
Voordat ik hierheen kwam was ik zeer benieuwd of alles hier wel echt zo ' now worries' was als iedereen altijd zei. Nou dat is echt zo haha. Heerlijk relaxt.

Vandaag gaan we naar bondi beach, eindelijk de lang verwachte witte stranden.

Zoals jullie wel zullen merken kan ik me hier goed vermaken!! Dusssss NO WORRIES.