Voorbereidingen en nog eens voorbereidingen - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Demi Baeten - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en nog eens voorbereidingen - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Demi Baeten - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en nog eens voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Demi

20 Augustus 2014 | Nederland, Zaltbommel

Hier is die dan... Mijn eerste reisverslagje.

Zoals de meeste wel weten zal ik over 3,5 week mijn grote avontuur tegemoet gaan, en vertrekken naar Australië en Nieuw Zeeland om daar te gaan backpacken. Ik ben daar van plan zoveel mogelijk van de landen te kunnen zien en dingen die ik graag wil zien ook echt te kunnen zien. Maar ook zal er een beetje gewerkt moeten worden om voor mezelf te kunnen blijven zorgen haha.

Zo'n reis vergt veel voorbereiding. Meer dan dat ik in eerste instantie had gedacht. Maar het einde is eindelijk in zicht!!
- Alles is betaald
- Paspoort ; check
- Internationaal rijbewijs ; check
- verzekering ; wordt geregeld
- backpack ; check
- bankpas wereldwijd ; check
en ga zo maar door..

Alleen al ernaar toeleven om te gaan is een groot feest. Door de voorbereidingen ben je telkens weer met Australië bezig en telkens krijg je er weer net zoveel zin in!
Gister was het zover dat ik mijn medereizigers ging ontmoeten, daarmee reis je naar Australië toe en krijg je drie dagen een werk en reisoriëntatie. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel zenuwachtig was voor die avond, maar dat was nergens voor nodig want het was een onwijs gezellige avond. Veel leuke mensen ontmoet en vooral ook fijn dat je met iemand praat die dezelfde dilemma's hebt en hetzelfde doormaakt voordat we daadwerkelijk weggaan.

De voorbereidingen zijn zo goed als klaar. Ik heb mijn medereizigers ontmoet. Nu nog even twee weken werken, en ik ben klaar voor vertrek..

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden wat ik daar allemaal doe en beleef.

Groetjesss (nu nog uit Nederland)

  • 21 Augustus 2014 - 15:29

    Lia Ruijters:

    Geweldig Demi, ik ga je volgen! Wat goed van die drie dagen werk- en reisoriëntatie, wist niet dat zoiets geregeld werd.Groetjes, Lia.

  • 11 September 2014 - 20:34

    Rinske Leemans:

    Hoi Demi,
    heel stoer van jou om dit te doen. Ik ben heel benieuwd naar jou reisverhalen, kan ik ook een beetje mee genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 2234

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 10 Juni 2015

Australië & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: